.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینیان:احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور می شود

وظیفه و تکلیف، حمایت از آقای احمدی نژاد است و شک نکنید که دوره بعد هم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور خواهد بود.

روح الله حسینیان، نماینده حامی دولت در مجلس، حمایت از احمدی نژاد را تکلیف و وظیفه اصولگرایان دانست.

به گزارش«فردا» با وجود آنکه در حال حاضر از چند کاندیدای احتمالی اصول گرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی نام برده می شود و برخی چهره های شاخص اصول گرا نیز بر حضور دو کاندیدای اصول گرا در انتخابات تاکید می کنند، روح الله حسینیان با قاطعیت گفته است که احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور خواهد شد.

این نماینده حامی دولت درباره همگرایی در جریان اصول گرا و خط قرمز آنها در این خصوص، گفت: ما خط قرمزی در همگرایی نداریم و به عبارتی اصلا نزدیک مرز نمی شویم. به نظر من در همان قطعه های اولیه اصول گرایان به این توافق خواهند رسید که وظیفه و تکلیف، حمایت از آقای احمدی نژاد است، بنابر این آن قدر از نقطه مرکزی که همان نقطه اشتراک است دور نخواهند شد که به خط قرمز نزدیک شوند.

وی همچنین افزود: قطعا باز هم مردم به آقای احمدی نژاد رای خواهند داد و شک نکنید که دوره بعد هم آقای احمدی نژاد رئیس جمهور خواهد بود.

حسینیان درباره دولت وحدت ملی هم با بیان اینکه این بحث، جنگ روانی مخالفان دولت است، گفت که این طرح باید در زمان دولت اصلاحات ایجاد می شد که جامعه پیوسته در حال واگرایی بود و گروه های مختلف در حال متلاشی کردم جامعه به هم پیوسته ایران بودند.

اظهارات حسینیان درباره تکلیف حمایت از احمدی نژاد که در گفت و گو با روزنامه رسالت بیان شده، در حالی است که برخی اصول گرایان نیز معتقدند کاندیداهای دیگری در جریان اصول گرا وجود دارند که قابل بررسی و حمایت و اجماع هستند. در این خصوص همزمان با انتشار مصاحبه حسینیان، حسن بیادی سخنگوی جمعیت آباد گران جوان و نایب رئیس شورای شهر تهران بر حضور دو کاندیدای اصول گرا در انتخابات تاکید کرده و از احتمال حمایت از فردی به جز احمدی نژاد خبر داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.